Nurin Aziz

Hello , lovers :*

Assalamualikum & Good Day! Hi, I'm Nurin Afifah. Welcome to My Paris Town. Please be nice here. Copycats are not allowed here. Have a Nice day. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Put your blog url correctly, so I can follow you.
No Harsh words allowed here.
Click 'Go' to send it.



Ask Me Anything !

Big Clap


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Nurin
Others:   


Hey, ikut aku arr! Kau jealous ke? :P

Assalamualaikum and Salam Sejahtera..//hey?? kenapa ni skema semacam je ayat?//Hehe! Saje.. Ini post untuk Nurin nak marah dekat orang ni.. Geram aku! Aku tahulah kau ni jealous, kan?? So? Perlu ke buat macam ni?? Huh! Ni tahu dia buat macam mana?? Haaa... Jeng jeng jeng jeng.. Teruskan baca post ini!



Cuba baca.. Apa komen korang?? Ye, memang Nurin setuju yang study tu lebih baik.. Tapi perlu ke cakap macam tu?? Datang blog orang, komen dekat CBox.. Hey! Kau tu jangan perasanlah yang kau tu Cbox! Aku tahu yang kau tu bukan Cbox.. Cbox TAK SEBODOH MACAM TU AND TAK SEBODOH KAU! 

Ye, memang right now Nurin tak tahu siapa manusia yang tak tahu malu tu.. Siap! Kalau Nurin tahu siapa.. Maruah kau akan menjadi 0.01% .. Apa yang aku katakan ni adalah doa.. Biarlah Nurin tak tahu siapa.. Tapi tuhan tahu.. Allah tahu.. Biarlah kau dapat balasannya di akhirat.. By the way, Nurin rasakan... Orang yang komen tentang orang ni, jealous dengan Nurin.. Yeah... Mestilah dia jealous terhadap Tutor and order Nurin.. Hey.. Kau tu mak aku ke nak komen?? Hey.. Kau nak arah orang pergi study ni apahal?? Aku nak tanya kau tu study ke?? Huh! Dia tu online juga.. Buang masa juga bukan tu?? Kalau kau tak online lappy mesti kau tak dapat buka blog aku.. Erm.. Nak komen orang, tapi tak fikir masak-masak dulu.. Ni masih mentah!


Quote : My business, my life, my happiness.. Don't be busy body about ME! You're not my teacher, mother, father, family and siblings! Just control your stupid life Cbox clone! !@#$%^&*

2 COMMENTS FROM YOU. OLDER POST | HOTTER POST