Nurin Aziz

Hello , lovers :*

Assalamualikum & Good Day! Hi, I'm Nurin Afifah. Welcome to My Paris Town. Please be nice here. Copycats are not allowed here. Have a Nice day. Gomawo!


Entries About Linkies Stuff


Walking Talking

Put your blog url correctly, so I can follow you.
No Harsh words allowed here.
Click 'Go' to send it.



Ask Me Anything !

Big Clap


Template: Intan Aqilah
Basecodes: Nurin
Others:   


Keputusan UPSR 2012

Assalamualaikum..

Hello , everybody ! Fuhh.. Lama giler Nurin tak update blog ni.. Haha , saya rasa saya dah tak berminatlah blogging ni .. Bagi sesiapa yang request tuto tu saya akan ajar lambat sikit sebab sekarang ni Nurin tengah fokus untuk PBS.. Lepas UPSR , sepatutnya bebas untuk form 1 ni.. Tapi , disebabkan PMR dipupuskan, dan ganti dengan PBS yang periksa setiap bulan ni , saya jadi agak busy untuk blogging sebab nak catch up semua yang cikgu ajar.. 

Well , tujuan saya update ni sebab nak bagi tahu keputusan UPSR Nurin.. Hehehe.. 

Nurin dapat 5A upsr .. Haha .. Tak ada mood nak tulis panjang2 .. OK lah , bye !

0 COMMENTS FROM YOU. OLDER POST | HOTTER POST